بازسازي ساختمان بازسازي ساختمان .

بازسازي ساختمان

انواع مفتول و كاربردهاي فراوان آن ها

مفتول به سيم خشك كه از ميلگرد كشيده شده است گفته مي شود كه داراي هادي تك مفتولي ميباشد. همانطور كه ذكر كرديم مفتول از ميلگرد كشيده مي شود حالا يا ميلگرد هاي سايز 5/5 يا 5/6 كه باتوجه به گريد يا مقاومتشون وسايزي كه ما مي خواهيم مفتول رو بكشيم يا 5/5 ميخريم يا 5/6 . معمولا سايز 5/5 براي محصولات ريز بار حتي راحت كشيده و استفاده ميشود.وقتي ميلگرد را ميخريم و روي خط مي آوريم تا به مفتول تبديل كنيم باتوجه به دوزه هايي كه براي تعيين سايز استفاده ميشود به سايزهاي مختلف مفتول را ميكشند و بعد درقسمت هاي گالوانيزه – اسيدشوي – مسوار – سياه تبديل مي كنند. كاربرد هر يك از محصولات متنوع است. روس هاي نصب آن ها با يكديگر كمي متفاوت است. براي مثال در توري ها روش و نحوه بستن توري گابيون با ساير محصولات توري فرق دارد.
مفتول گالوانيزه :
فرايندي مي باشد كه طي آن فولاد فاقد چربي و اكسيد را از وان مملو از روي مذاب غوطه ور ميكنند تا پوشش محافظ و مقاوم از روي ايجاد گردد كه اين پوشش باعث افزايش مقاومت مفتول شده و درصد خوردگي و سايش فولاد را پايين آورد .
مفتول سياه :
اين مفتول كه به مفتول آنيل شده يا آرماتوربندي نيز شناخته شده است كه معمولا كاربرد آنها در بسته بندي – قالب بندي – ساخت انواع مفتول گالوانيزه – آرماتوربندي و ...مي باشد. در روش آنيل اول ميلگرد كلاف شده شماره 5/5 تا 8 را كه به آن مفتول صنعتي ( wire ) نيز گفته مي شود در دماي بين 800 الي 900 درجه ي سانتي گراد طي فرايندنورد سرد در دستگاه هاي كشش مفتول به 2/1 تا 6 ميلي متر باريك به شكل كلاف هاي 15 تا 20 كيلويي دسته بندي مي شود و بعد از آن در خلاء در كوره ي آنيل حرارت مي بينند و بعد از ساعت ها به آرامي دماي اوليه خود را به دست مي آورند.
مفتول اسيدشوي:
در اين قسمت نيز با استفاده از يك اسيد مرغوب اسيد زدايي و چربي زدايي مي كنند تا ناخالصي هاي موجود در آن از بين برود تا در هنگام اتصال با دستگاه نقطه جوش براحتي متصل شود. اين ها قابليت بالايي در رنگ پذيري دارند . كاربرد اتين نوع مفتول در صنايع تزئيني – صنعت ساختمان و ديوارهاي پيش ساخته است در اين راستا كارخانه ي توليد مفتول كميل قادر مي باشد تا بهره گيري از پيشرفته ترين دستگاه ها و در نظر گرفتن نكات ايمني و استانداردهاي لازم جهت توليد انواع مفتول ها محصولات خود را با بهترين كيفيت توليد و به بازار عرضه نمايد. بريا دريافت اطلاعات بيشتر در مورد مفتلو ها و انواع توري ها اطلاعات مختلفي وجود دارد. براي نمونه توري گابيون+pdf  اطلاعات اين حوزه را ارائه مي دهد.
مفتول مسوار:
براي مسوار كردن مفتول نيز در ابتدا بايد مفتول را چربي زدايي كرد تا چربي ها و رسوبات از سطح مفتول از بين برود اما مقداري ناخاصي درآن بصورت زنگ زدگي عميق – سولفات ها – كلريدها در سطح مفتول باقي مي ماند كه اگر از بين نروند زماني كه از وان مس عبور ميكنند به شكل لكه هاي سياه ظاهرميشوند كه اين گونه مواد درروند آبكاري اختلال ايجاد ميكند.بعد از چربي زدايي و زنگ زدگي مهم ترين مرحله روكش كردن مفتول با سولفات مس مي باشد و مرحله ي بعدي نحوه جمع كردن و كشش مفتول مورد نظر مي باشد. كاربرد مفتول : مفتول كاربرد هاي بسياري در صنايع مفتولي – صنعتي – بسته بندي – عايق بندي – يخچال سازي - كابينت سازي - آرماتوربندي و ... دارد صنايع مفتولي كميل توليد كننده و صادر كننده مفتول مسوار و همچنين انواع مفتول مي باشد و محصولات خود را با بالاترين كيفيت ممكن وهمچنين بهره گيري از جديد ترين تكنولوژي روز تهيه مي نمايد براي خريد و يا مشاوره در اين زمينه مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت و يا شبكه هاي اجتماعي موجود در سايت با كارشناسان اين مجموعه در ارتباط باشيد تا مناسب ترين محصول را با بهترين قيمت از اين مجموعه تهيه نماييد توجه داشته باشيد كه قيمت ها تماما بروز مي باشد . انواع مختلف توري گابيون چيست اين نوع از محصولات بر مبناي كاربردي كه دارند تقسيم بندي مي شوند. معمولا در سايت هاي شركت هاي توليد كننده اين نوع از محصولات، ارائه ليست قيمت توري گابيون انجام مي گيرد. بنابراين مي توانيد از اين ليست ها استفاده نماييد. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۳۹ توسط:مري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :