بازسازي ساختمان بازسازي ساختمان .

بازسازي ساختمان

افزايش سرعت بازسازي ساختمان با ديوار و سقف كناف

اطلاعاتي در مورد كناف و كاربرد هاي آن در صنعت ساختمان

از مهم ترين مواردي كه در اجراي سقف كناف يا ديوار كناف به آن توجه نمود اين است كه بايد توسط افراد مجرب در اين حوزه پياده سازي شوند.

ويژگي هاي يك سقف كاذب كناف در مقايسه با ساير روش ها كه در هنگام ساخت يا بازسازي ساختمان بايد مورد توجه قرار گيرد:

در زمان كار بازسازي ساختمان محيط زياد شلوغ نمي شود و از اين نظر بسيار مناسب است

از گچبري هاي متداول بسيار سبك تر است و از آن جايي كه سرعت اجرا بالاست، هزينه ها كاهش مي يابد.

اگر نياز به رنگ كردن و يا كاغذ ديواري باشد بعد از نصب كناف بدون نياز به صبر كردن مي توان ادامه كار را انجام داد.

سقف كناف از عبور صدا و حرارت به ساير طبقات جلوگيري مي كند.

هزينه هاي مصرف انرژي كاهش پيدا مي كند.

از مهم ترين ويژگي هاي آن مي توان به اين مورد اشاره كرد كه هر نوع مدلي را مي توان با آن پياده سازي نمود و بسيار زيباست.

مدل كناف سقف پذيرايي يكي از پركاربرد ترين مدل ها در بازسازي ساختمان است.  اما سقف كناف در هر قسمت از ساختمان هاي اداري، تجاري، آموزشي و منازل قابل پياده سازي است و بستگي به اين دارد كه با چه هدفي و از چه مدل از سقف كناف استفاده شود. براي اين منظور در منزل مسكوني شما مي توانيد در آشپزخانه ، اتاق خواب ها و پذيرايي از سقف كاذب كناف با مدل هاي دلخواه و جذاب استفاده كيد.

استفاده از محصولات كناف ايران به زيبايي هر چه بيشتر در كنار آرامش افراد كمك مي كند و از آن جايي كه اين تجهيزات بسيار سبك هستند از خطرات جاني در هنگام زلزله نيز جلوگيري مي كنند. بنابراين امنيت و آرامش را در كنار هم خواهيم داشت. عكسهاي كناف ايران بسيار متنوع و زيبا هستند و بسته به نوع سليقه مي توان هر مدلي از سقف يا ديوار كناف را در ساخت يا بازسازي استفاده نمود.

ديوار كناف نيز علاوه بر مزاياي فوق، مزايا و معايب خاصي دارد كه موجب مي شود تا استفاده از اين نوع از تجهيزات را مورد توجه قرار دهد براي مثال:

دسترسي سريع و آسان به تاسيسات ساختماني : از آن جايي كه از ملات هاي ساختماني و يا پيچ و غيره در هنگام نصب استفاده نمي شود، اين امكان فراهم مي شود تا اين تجهيزات دسترسي داشت  و در كنار اين مورد، در محل هاي مشخصي كه از قبل در نظر گرفته شده است دريچه هايي براي بازديد تعبيه شده است.

كاهش هزينه به دليل وزن كم: به دليل عدم استفاده از سيستم هاي متداولي مانند تري دي پنل ها، اين نوع ساختار، بار كمتري داشته و علاوه بر هزينه و صرفه جويي در آن، اسكلت نهايي ساختمان كاملا سبك تر خواهد بود.

 

 سقف كناف

كناف ايران

چرا محصولات و خدمات شركت كناف ايران ؟ چرا سيستم هاي نوين ساخت و ساز مانند LSF ؟ چرا سيستم سقف كوبياكس؟

واقعيت امر اين است كه سيستم هاي نوين ساختماني (نظير محصولات و خدمات شركت كناف ايران نه تنها بار مالي بر دوش پروژه ساختماني ما ندارد بلكه باعث كاهش چشمگير هزينه ها نيز مي گردد و مي توان با اجراي صحيح و اصولي اين سيستم ها از مزاياي بي نظير آنها بهره مند شد.

ديوار كناف ايران تركيبي از مقاطع فلزي ؛ صفحات روكشدار گچي يا صفحات سيماني مي باشد. يك جزء اساسي ديگر كه در معرفي كناف ايران بايد به آن اشاره نمود عايقهاي صوتي و حرارتي مي باشند. اين عايقها تاثير بسزايي در بهبود عملكرد ديوار كناف ايران مي گذارند. عوامل موثر ديگر كه در ديوار هاي كناف عوامل اتصال و مصالح درزگيري مي باشند.

 

 

سقف كناف

آناليز بها در اين نوع سقف تابع عوامل بسياري مي باشد.از آن جمله مي توان به نوع ساختار سقف كناف – نوع مصالح فلزي استفاده شده در آنها -نوع پانل ها و تعداد لايه ها نام برد. تلاش شده به معرفي هر يك از اين عوامل و نقش آنها در تغيرات قيمت سقف كناف بپردازيم.بدون شك شناخت اصولي اين عوامل تاثير بسزايي در آناليز صحيح قيمت مي گذارد.

. سقف كناف ساختارهاي سبكي مي باشند كه به علت توليد صنعتي آنها ,داري مشخصات استاندارد مي باشند. سقف كناف با توجه به تنوع و كاربرد زيادي كه دارند جايگزين مناسبي براي سقف هاي كاذب غير استاندارد نظير رابيتس و گچ مي باشند.

سقف كناف در اصل تركيبي از مقاطع فلزي ؛ صفحات روكشدار گچي يا صفحات سيماني مي باشد.علاوه بر اين ها يك جزء اساسي ديگر كه در آناليز قيمت اين نوع سقف ها بايد به آن اشاره نمود عايقهاي صوتي و حرارتي مي باشند. اين عايق ها تاثير بسزايي در بهبود عملكرد آن مي گذارند. عوامل موثر ديگر در معرفي سقف كناف عوامل اتصال و مصالح درزگيري مي باشند.

 

 كناف ايران

 ديوار كناف مزايا و معايب:

1-دسترسي سريع و مناسب به تاسيسات ساختماني

ديوارها و سقف كاذب كناف به دليل اتصال خشك ( استفاده از پيچ و عدم استفاده از ملات ) به راحتي قابل ترميم ميباشند ، همچنين در ديوار كناف و سقف كاذب كناف در محل هاي پيش بيني شده دريچه هاي بازديد قرار مي گيرد.

2-وزن كم و طبعا كاهش هزينه

به دليل نوع ساختار سيستم ( درصورت استفاده از اين سيستم در ديوار نسبت به سيستم هاي متداول امروزي (مانند تري دي پنل ) به دليل كاهش وزن قابل توجه بار مرده،در صورت محاسبه، اسكلت سازه تا 25% سبك تر ميگردد كه به دليل اين صرفه جويي عملا اجراي  ديوار كناف براي سازنده رايگان در مي آيد !! در صورتي كه مهندسين محاسبه بارگذاري را بر اساس اين ديوارها انجام دهند تفاوت قابل توجه ابعاد تير و ستون و سبك شدن اسكلت را خواهند ديد.

 

سقف كاذب كناف چيست؟

اين نوع سقف در بازسازي ها و ساخت ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد برخي از موارد استفاده آن در زير آمده است:

مدل كناف سقف پذيرايي

طرح كناف اتاق خواب

و ..

 

مدل كناف سقف پذيرايي  و  طرح كناف اتاق خواب

اين مدل از جمله مدل هايي است كه در بازسازي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد دليل اين امر نيز سرعت بالايي است كه سقف كاذب كناف دارد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۸:۱۶ توسط:مري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :