بازسازي ساختمان بازسازي ساختمان .

بازسازي ساختمان

كاربرد توري پرسي و انواع توري پرسي

توري پرسي ورقه هاي توري است كه از درهم بافته شدن رشته هاي فلزي ، فولادي ، فيبر و يا مواد انعطاف پذير ديگر تهي ميشود . توري پرسي ، يك محصول فلزي همه كاره است كه بطور موثر در كاربرد هاي بي شماري در سراسر جهان استفاده مي شود . در مشاغل صنعتي و تجاري ، مش يك محصول متداول است كه هر روزه استفاده مي شود .  توري پرسي در ابعاد مختلفي توليد مي شوند ، توري هاي ريز از جنس مفتول با ابعاد 2.2 تا 5 ميليمتر  ، و توري هاي درشت كه از 2-6  سانت به بالا ساخته مي شوند . 

توري پرسي توليد شده از مفتول حرارتي

تورهاي پرسي در ابعاد مختلف با چشمه ۲ تا ۶ سانتي‌متري و با مفتول‌هايي به قطر ۳ تا ۵ميلي‌متري از آهن و گالوانيزه توليد مي‌گردد. براي ساخت اين توري ها ، ابتدا سيم هاي مفتول را پرس و بصورت كنگره دار و مواج در مي آورند و سپس توسط دستگاه ، اين رشته هاي موج دار به هم بافته مي شوند و ساختار يكپارچه و محكمي را به خود مي گيرند . در حالت كلي اين رشته ها را به شكل الماس ساخته ميشوند ، ولي از ديگر طرح هاي آن شش ضلعي ، مثلثي ، مربع و .. است . مش هاي آلومينيوم ، مس و برنج ، از فهرستي از انواع توري پرسي هستند كه شامل برنز ، فولاد ملايم ، گالونيزه و فولاد ضد زنگ هستند .

 توري پرسي گالوانيزه شده بخاطر مقاومت زياد آنها در برابر خوردگي و قيمت مناسب آنها ، در بين استفاده كنندگان محبوبيت بيشتري دارد . اگر شما دنبال مواد سبك هستيد ( فيلترها در صنايع غذايي ) ، مش هاي فلزي سبك و نازك و اگر مواد سنگين ميخواهيد (استفاده در معادن ، كارخانه هاي زغال سنگ و .. ) ، فولاد هاي ضد زنگ به شما پيشنهاد ميشود . 

 

كاربرد توري پرسي

انواع توري هاي مورد استفاده در صنايع مختلف متفاوت بوده و كاربردهاي متنوعي دارند به عنوان مثال توري گابيون براي مصارف معماري نيز كارببرد دارد و مي توانيد از آن ها در دكوراسيون فضا ونماي بيروني ساختمان هاي اداري و تجاري و مسكوني استفاده كنيد. در مقابل توري حصاري به اين صورت است كه مي توانيد از آن ها در حصار كشي باغ و زمين هاي زراعي و .. استفاده كنيد

 در مقابل كاربردهاي توري پرسي نيز بسيار متنوع است و مي توانيد در انواع صنايع ساختماني، نظامي، صنايع غذايي و .. از آن ها استفاده كرد. ين مدل توري كه با موج دادن سيم هاي فلزي توليد مي شود به عنوان حصار، فنس، بتون ريز، مش بند، قفس . حيوانات، سرند در معادن، كارخانه هاي ذغال سنگ، ساختمان سازي و عمران كاربرد دارد.  نوع استيل و گالوانيزه توري پرسي در صنايع غذايي كاربرد دارد كه به عنوان مثال براي پودر كردن گوشت و مواد غذايي استفاده مي شود. 

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد.

https://irantoori.com


برچسب: توري حصاري، ايران توري، توري گابيون، توري پرسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۵:۰۵ توسط:مري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :